אני אוהב אותך

כמה עומק וכמה פשטות במשפט אחד יפהפה, מאוס ומבלבל.
מצד אחד הרבה מאיתנו ׳מחכים איתו׳ עם הפרטנר.ית החדש.ה כי יש איזו רמת עומק ואינטימיות שאנחנו מבקשים לוודא שהגענו אליה לפני שאנחנו מצהירים ת׳הצהרה הכבדה הזאת, ומצד שני הוא כל כך פשוט, טבעי ואוניברסלי ולמה בעצם שאני לא אגיד את זה לאדם שישב מולי ברכבת והיה לי חיבור טוב איתו?

אני זוכר שכבר בתיכון שמתי לב שאני מבחינתי כבר מוכן ודרוך להשפריץ את המשפט הזה כבר עם הנשיקה הראשונה, לפעמים זה פחות או יותר מה שקרה ולפעמים התאפקתי איתו במודע, יכול להיות שאיפהשהו בפנים כנראה ידעתי שלמרות כל ההתרגשות וההורמונים והריח שלה, זה לא באמת אישי.. אני לאו דווקא ׳אוהב אותה׳ ואת כל מי שהיא, אני בעיקר מתרגש מהחיים כרגע וזאת הדרך היחידה שלימדו אותי בטלויזיה לבטא את זה..
או במילים אחרות וכמו בהרבה מקרים: זה לא תמיד אישי. (מצטער לבעס אבל זאת האמת..)
מה שאני בא להגיד כאן זה שהיכולת והנכונות של אדם להגיד או לא להגיד את המשפט הזה דווקא מעידה יותר על המקום בו הוא נמצא ועל היחס שלו לעצמו מאשר על היחס לאדם מולו.

עוד פעם: אם אדם אמר או לא אמר לי את המשפט הזה זה מעיד יותר על עצמו מאשר עלי. יותר על היכולת שלו.ה לאהוב מאשר על כמה אני מדהימ.ה.

שניה לפני שאנחנו מתפלפים מול הפרטנר.ית, שווה לבדוק אם אנחנו יכולים בכלל להגיד את זה לעצמנו? 
נסו שנייה להגיד את זה לעצמכם מול המראה.. 
אני רציני לגמרי. כן, זה מביך ומטופש ואנחנו לא מהאלה שעושים דברים כאלה, אבל מעניין אם זה משהו שאני בכלל מסוגל.ת לעשות.. מעניין לא? שווה חצי דקה של תשומת לב לא?
איך שאני רואה את זה לא חייבים עכשיו לתרגל את זה כל יום אבל אני כן רוצה לדעת שכשיגיע הרגע (הרגע שמישהו כותב פוסט שקורא לי ללכת למראה..) – אני רוצה לדעת שיש לי ת׳אפשרות לעמוד לרגע מול עצמי ושהעוצמה של ה׳מע׳ יחסים שלנו׳ תצליח לדקה אחת לגבור על הציניות והפאדיחה (מה פאדיחה? אין פה אף אחד..)

אם קשה מול המראה וזה לא בא בקלות – נסו בלילה כשאתם נכנסים למיטה, זמן איכות קריטי שהרבה מאיתנו מפספסים כי אנחנו נמעכים לישון ולא ׳הולכים׳ לישון. אם עדיין לא בא בקלות שימו לב מה קורה שם, יש שם מפתחות לדלתות שאתם רוצים לפתוח.

הצלחתם? 
בפרק הבא (אין באמת פרק הבא…🙃) נלמד להגיד את זה למישהו אחר 
✌🏽

קבלו עדכון למייל בכל פעם שמתפרסם מאמר חדש.

מאמרים נוספים

אהבתם? שתפו