אהבה עצמית (2)

תקשיבו אהבה עצמית זו המתנה הכי גדולה שבנאדם יכול להעניק לעצמו. 
אם יש לכם שיט לא פתור עם עצמכם או אם אתם עדיין לא חיים בשלום ביניכם לבין עצמכם, תעשו טובה לעצמכם ושימו את זה עכשיו בטופ-פריוריטי, אין באמת דבר יותר חשוב מזה.

היום קרה לי משהו מוזר, הלכתי לים בבוקר להטעין את הסוללה, ומצאתי את עצמי יושב לי לבד, ערום אחרי טבילה ולוקח כמה נשימות עמוקות ופתאום אשכרה התמלאתי בפרץ אהבה לעצמי בקטע שאני אומר לעצמי "כפרה עליך תודה תודה תודה שאתה כזה תומך בי ומאפשר ומקבל, איזה מזל שיש לי אותך יא אללה, אני מרגיש בטוח להרפות שאני יודע שאתה כאן"
(??!!)
זה הרגיש כמו רגע של אחווה בין 2 חברים טובים שמסתכלים בעיניים ושמים יד אחד על השני רק ששניהם היו אני. וזה הגיע בפרץ בלתי נשלט כזה כאילו שרק חיכיתי לרגע של שקט עמוק כדי להוקיר תודה לחבר הכי טוב שלי.

זה לא תמיד היה ככה, עד לפני 10 שנים, אפילו פחות, הייתי קשוח עם עצמי, ביקורתי ותובעני ועם דימוי עצמי לא בשמיים, אבל אחרי תקופה של עבודה על זה (עבודה עבודה, שיעורי בית, תרגולים, השקעת זמן ואנרגיה וכסף) וזכיתי בדבר הכי יקר שיכלתי לבקש. אני לא יודע איך כל כך הרבה אנשים בעולם חיים בלי המצרך האלמנטרי הזה, זה עושה את כל ההבדל. באמת ה-דבר הכי חשוב שיש.

העולם הזה כל כך בלתי צפוי ומשתנה, מערכות יחסים נושרות, מתחלפות, מפתיעות והאדם היחידי שבוודאות תמיד יהיה שם זה אני. חשוב לזכור להשקות ולטפח ולא להזניח את המערכת יחסים הראשונית והנצחית הזאת.

בתמונה: אחשלי-גיבור-כפרה-עליו עם נקודת אור כחולה מסתורית באיזור צ'אקרת הגרון.

קבלו עדכון למייל בכל פעם שמתפרסם מאמר חדש.

מאמרים נוספים

אהבתם? שתפו